1. dubna 2008

Soutěž: Kolik odborných knih mám na poličce ?

Povedlo se mi vymyslet soutěžní otázku. A nebylo to jednoduché. Na můj blog chodí max. 5 pravidelných čtenářů (ano tak málo), téměř každého znám osobně. Mohl jsem položit typ otázky pokud bych chtěl aby dubnové číslo časopisu Premiere vyhrál můj favorit.

Zvolil jsem to jako tipovací soutěž.

Kolik odborných knih mám v knihovně (v 2.patře poličky) ??
Myslim počítačovou literaturu.

Číslo je mezi 10 až 80.
Vyhraje ten kdo bude nejblíže

Odpovědi pište do komentářů, nebo na email


Zajímá tě více?

4 komentáře:

  1. Kruci jsem chtel dat sedm, ale jestli to ma byt tolik. Tak dam 79, tipuji te na nejakyho chytryho ;)

    OdpovědětVymazat
  2. 41.
    Nebudeme detailisti, par kousku sem tam, takze se ptam : Co jsem vyhral? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec Tě neznám, ale od tipování mě to neodradí - odhaduji tedy počet kusů na _27_.

    btw: Počítám, že nebudeš jako já - mám na poličce tři knihy a pak asi stopadesát záložek ve Firefoxu (což se ale nepočítá).

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že jich tak máš 47 a na tom tak 0,5mm prachu, jelikož ty knihy napravo moc nepoužíváš a taky neutíráš :-D

    OdpovědětVymazat