22. května 2008

Steve Jobs v reklamě na .... ?

Ne o tom, kolik si toho může koupit, ale kolik toho prodal

tak zní slogan reklamního sdělení, které vyšlo v dnešním tisku (sám jsem to zahlédnul v MF Dnes a Reflexu)


Zprvu se to může jevit jako reklama na nově přichozí iPhone 2.0 (9.června) od firmy Apple. (v Čechách dostupný na podzim u operátoru Vodafone/T-Mobile).

Podtitul a grafická uprava vše zcela upřesňuje. Jedná se o reklamu na novou zpravodajskou stanici Z1 (Z1.tv. Televize začne vysílat digitálně (DVB-T) a po uklidnění sporu s UPC se dostane i na kabelovku (dle zákona kabelovka musí přenášet volně dostupné kanály, podmínka "must-carry")

Slogan snaží vystihnout budoucí obsah, tedy že hlavní jeho tématem nebudou otázky typu "co všechno si může koupit" - bulvár, ale kolik toho prodal (čistě ekonomické výsledky).

Graficky doplňující informace že se jedná o Z1, je šikma čára skrz inzerat, zprava nahoře/doleva dolů, symbolizujicí prostřední čárku v písmenu "Z".

Jako všechny nově přicházející stanice nabízeji nové formáty pořadů a prostor pro začinající tvůrce a techniky. Z1 chce hned od začátku konkurovat velmi dobře zavedené dvojici v oblasti zpravodajsvtí ČT1-NOVA. Už před rokem jsem se dozvěděl, že nabírají nové lidi, ale pouze ty nejlepší, začli teda nabírat (přebírat) právě z Novy a České televize. Téměř půlroku jsme mohli sledovat jak na záběrech jinych stanic je vidět mikrofon se značkou Z1..

Uvidíme 1.června, jak se nová stanice zavede


Zajímá tě více?