29. června 2008

Konec zkouškového období na FELu


Během června nastalo nejkrušnější období v životě studentském – zkouškové období. Stává se tak dvakrát ročně, jedná se o vyvrcholení učících čtrnáctitýdenních aktivit a prozkoušení znalostí studentů.

Vytyčený cíl jsem splnil a ukončil všechny předměty kromě jednoho (Teoretické informatiky, kterou jsem si zapsal navíc protože mě problematika Teorie grafů zajímala, ale později jsem však čas investoval raději do povinných předmětů)


Zkoušky z Diskrétní matematiky a "Bezpečnosti přenosu a zpracování dat" jsem nakonec udolala až na druhý pokus. Bližší info v budoucích článcích o zhodnocení studia.

Tím jsem ukončil můj druhý rok pobytu na vysoké školy.V říjnu mě čeká poslední ročník bakalářské etapy studia.

Pro vás čtenáře to znamená, větší přísun článků. Některé mám již rozepsané a některé pouze v hlavě. Také se vrátím k předchozím slibům, tedy zpublikuju články které jsem avizoval v minulých příspěvcích...


Zajímá tě více?

Žádné komentáře:

Okomentovat