3. prosince 2008

Microsoft naděluje pod stromeček knížku o programováni zdarma

edit: 3/12/08 21:30
Po zveřejnění na blogu a puštění několika kanály (rss, twitter, školní wiki) se kniha "vyrozdala" (copyright by Tonda Daněk ).
Knihu si stačili objednat pravidelní čtenáři mého blogu.
Vždy o důvod více proč číst můj blog
.


Období vánoc je zvláštním ročním obdobím. Všichni jsou na sebe milý (alespoň navenek), snaží se udělat všem blízkým radost (což způsobuje přeplněné obchody nadlimitem lidí) a firmy nechtějí vydělat na svých klientech. Prostě ideální svět.

Vodafone již svůj dárek zveřejnil, mnozí ho budou moci aktivovat až do konce ledna, já svůj rozbalil nedávno a musím říct že jsem velmi spokojený.

Velmi mile mě překvapil Microsoft, který nadělue zdarma knížku o programování v C#. Sám si tuto akci nenechám ujít, o přechodu z Javy k něčemu jinému přemýšlim dlouho. Tento dárek by mohl být tím pravým impulsem. Spolu s knížkou dostanete Visual C# 2008 Expres., takže pokud si knížku zabalíte jako já, můžete hned 24. 12 začít programovat, budovat své vlastní aplikace a realizovat své sny ;-)

Stačí tedy zadat svoji adresu na
stránka Microsoftu


Webové stránky knížky: http://moderniprogramovani.cz/


Zajímá tě více?

5 komentářů:

  1. Taky možná někdy budu přecházet z Javy na C#, ale nejsem si jistý, jestli by tahle kniha byla pro mně ideální. Její zaměření bych viděl spíše v úplných začátečnících, kteří s programováním zkušenosti nemají žádné.

    Pro ty, co už nějak programovat umí tam bude nejspíš spoustu té "omáčky okolo". Ale kdoví :) Když tak dej potom vědět, jaká ta kniha je ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To že budou půlku vysvětlovat omáčku typu - "if, switch a for" bych se nebál, na internetu je online ukázka (viz jejich webovky). Myslim že tato kniha je přesně to co potřebuji, prostě jiný pohled.

    Já bych se k tomu C# jinak nedonutil :)

    OdpovědětVymazat
  3. knížky vyprodány :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ano bohužel, bylo to pryč během několika hodin...

    OdpovědětVymazat