2. června 2009

[UPDATE] Soutěž o knihu Debordelizace hlavy v hodnotě 399 Kč

Soutěž uzavřena - vyhodnocení soutěže:

Počet slov: 22 028

Nejblíže byl Scotty se svým tipem 21 367 (sekl se jen o 661 slov, což dělá chybu 3% z celkového počtu, to je hodně dobrý výsledek). Takže vzhledem k tomu že je na stejné fakultě, takže mu ji předám asi osobně. Nezoufejte, do prázdnin chystám alespon ještě jednu soutěž.


Poslední dobou píšu a jen píšu - bakalářku. Když už mám chvíli volna (kdy nepíšu) tak dělám něco smysluplného typu čtení knih. Takže jsem poněkud zanedbával tento blog a jistě chápete že jsem jaksi vypsána zároveň nevim které téma dříve načít, protože tenhle multitématicky blog vystihuje mé multi-aktviity běžného dne.

Navíc 26.5 to byl již jeden rok kdy jsem nasadil počítadlo přístupů na tyto stránky. Za tu dobu sem přišlo něco přes 16 000 lidí, čehože si velmi vážim.

Abych se trochu omluvil pravidelným čtenářům a poznal nové čtenáře, připravil jsem soutěž o knihu Debordelizace hlavy v ceně 399,- Kč.
Mám dva kusy této knihy, jednu s plno poznámkami si nechám, druhou netknutě-nečtenou vkládám do této soutěže. Kniha popisuje to jak si vyčistit mozek, využívat ho na 100%, přináší spoustu rad jak stihnou více věcí v kratšim čase či jak dosáhnout více než ostatní. Kniha je od Ivo Tomana, autora takových knižních titulů jako je Marketing a Strategie - Instinkt zabijáka či známe výuky angličtiny TAXUS.

Otázka je velmi prostá a hádací:

Kolik slov je v mé bakalářce
Technologie firmy Google a jejich využití ve firmě
ke dni 31.5.2009 ?


Své návrhy posílejte do komentářů.

Více o knize na serveru http://www.promanazery.cz



Zadní stránka knihy



Zajímá tě více?

8 komentářů:

  1. Absolutně netuším, ale přesto tipnu - 21 367 slov... :-) (jinak jsem si právě uvědomil, že se zde snažím věštit budoucnost... :-D )

    OdpovědětVymazat
  2. Tak prvni tipujici:-)

    12 345 slov

    A btw hodne stesti u bakalarky a statnic

    OdpovědětVymazat
  3. Zkusim 14 000.
    Mimochodem, dělal jsem teď na Google poster. :) http://blog.antonindanek.cz/bleskovka/semestralni-prace-poster-plakat-google-services-sluzby-google/

    OdpovědětVymazat
  4. Za moji osobu jich tam budeš mít kolem 7.638 :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Můj skromný a zcela neodbroný tip je 30 274 slov.

    OdpovědětVymazat
  6. Soutěž už skončila? Pokud ne tak tipuju 9 312

    OdpovědětVymazat