21. prosince 2010

FourSquare novinka - komentáře a fotografie

S rostoucím počtem FourSquare uživatelů (celosvětově 5 milionů, v Čechách České republice cca 2500) je tato sociální síť vylepšována, tak aby splnila čím dál náročnější požadavky uživatelů. Osobně jsem často záviděl aktivním uživatelům Gowally (jsem méně aktivní :) tu možnost přidat ke danému checkinu fotografii nebo komentář. Tyto dvě funkce jsou nyní dostupné pro klienty s iPhonem, pro ostatní s Androidem a Blackberry bude dostupné během týdne (těšte se  ;)

Nová startovací obrazovka vypadá po redesignu hodně dobře a nemyslím si že by mě hned tak omrzela.


V rozhraní při provádění checkinu napravo je tlačítko pro vložení obrázku.


Informace/statistiky o místu jsou více atraktivnější..


I seznam badges je radost prohlížet..

Indikace o fotkách nebo komentářích je umístěna v pravém dolním rohu.


 Stejně tak můžete okomentovat cizí checkin (s fotkou nebo bez)


Upozornění na nové komentáře u checkinů nebo v diskuzi kam jste psali je realizováno zasláním emailu. V samotném rozhraní aplikace se nic nedozvíte

FourSqaure ukázal že to soupeři nebudou mít lehké




Zajímá tě více?

4 komentáře:

  1. Super, to mi nahrává do toho projektu do Cannes :)

    Yahoooo

    OdpovědětVymazat
  2. "v Čechách cca 2500"
    O uživatelích z Moravy a Slezska náhodou přehled nemáte? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máte pravdu, jsem ošklivě čecho-centrický :) A to sám nemám rád slovo Česko, holt jsem to zaměnil..

    V článku opraveno ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašná škoda, že tahle sociální síť už moc nefunguje. Bavila mě fakt hodně. A myslím, že to byla sociální síť, která lidi reálně zvedla od počítačů a začaly chodit. Ta gamifikace tam byla fakt promyšlená. Pamatuji si, že, myslím, že to byli Preston IT, na to dělali nějakou nadstavbu, ale jak to dopadlo, to už fakt netuším.

    OdpovědětVymazat