26. prosince 2010

Na Twitteru je 23 300 českých uživatelů (alespoň podle Google)

Do názvu příspěvku by mohlo patřit ještě slovo "asi", nechť ho  tedy supluje stejné slůvko v samotném názvu blogu. Dneska jsem si vyzkoušel do Google zadat tuhle krátkou hledací frází

site:twitter.com "on twitter"

[link], abych jen otestoval co přesně se mi ukáže.  Kupodivu mi to  i celkem relevantní číslo 23 300 (dle agentury Ataxo je počet uživatelů cca 30 000,z nichž polovina je aktivní).

Rozpoznání uživatelů nechávám na Google (proto výběr stránek pouze česky - mazané, že ;), no a pak "on twitter" aby mi to vrátilo pouze profily.



Další měření počtu uživatelů provedu opět za měsíc, ehm nebo si ho můžete provést sami :)

Pro více zajímavostí a postřehů sledujte můj twitter: http://twitter.com/codeas 



Zajímá tě více?