26. března 2011

Příčina úspěchu hry Machinarium? Dřina a tvrdá práce

Velké titulky, sláva a fanfáry - česká hra dosáhla úspěchu v prodejnosti (více čtěte např. na Machinarium ovládlo Mac App Store, předběhlo i Angry Birds). Plno nejen českých závistivců začíná vymýšlet jak se svézt na vlně, jak přijít k rychlým (nejlépe pasivním) příjmům. Nikdo však nevidí tu dřinu a práci s tím spojenou. Očekávám že budou vznikat rychlokvašky, jednoduché aplikace. Zmizí však ta touha udělat něco jinak, lépe a zajímavěji.

Asi před rokem jsem náhodou viděl tohle video - při jeho sledování mi přišlo strašně líto té práce, nadšení a touze něco vytvořit. To že to bohužel osloví jen pár lidí, případně to nenajde správnou platformu jak to na sebe vydělá. Vypadá to, že naštěstí se to povedlo..

Zajímavosti o vzniku:
  • 3 roky práce 
  • tým 7 lidí
  • kreslené tužkou na papír (a skenované)

Pokud nechcete koukat na celé video, koukněte až od čas 6:50 - kde autor zmiňuje o finanční stránce hry.




Zajímá tě více?