tag:blogger.com,1999:blog-5655757981475873106.post341019795623428085..comments2024-03-16T07:57:49.459+01:00Comments on Co de asi ?: Facebook jako občanská žurnalistika v době Záplav 2.0Ivan Kutilhttp://www.blogger.com/profile/10820026974853553039noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5655757981475873106.post-27753520546779940532010-05-19T14:13:56.070+02:002010-05-19T14:13:56.070+02:00Myslím že Facebook konkuruje službám jako Digg.com...Myslím že Facebook konkuruje službám jako Digg.com / linkuj.cz v oblastí agregování zajímavého obsahu (viz jeho "like")...<br /><br />V social news začíná daleko více konkurovat Twitteru, kdy místo #hastagu budou vznikat nové skupiny, do té doby než facebook zareaguje a vytvoří vedle skupin, stránek a eventu novou kategorii.. uvidímeIvan Kutilhttps://www.blogger.com/profile/10820026974853553039noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5655757981475873106.post-64741524681062997552010-05-19T14:00:19.333+02:002010-05-19T14:00:19.333+02:00Zajímavé je sledovat, jak bude ve sféře občanské ž...Zajímavé je sledovat, jak bude ve sféře občanské žurnalistiky (social news) Facebook konkurovat specializovaným službám (stránkám), které byly navrženy pro tento účel od samého počátku, často pro úžeji vymezená témata. Takovými nástroji jsou například: Digg.com, Mixx.com, Sphinn.com, Tipd.com, Kirtsy.com, Reddit.com, Shoutwire.com, Propeller.com, Fark.com, Buzz.yahoo.com, Socialmedian.com, Slashdot.org, News.ycombinator.com, Smallbusinessbrief.com, Weheartgossip.com, Designfloat.com, Care2.com/news, ...Ing. Vladimír Hroudahttps://www.blogger.com/profile/14383824374875754613noreply@blogger.com