7. února 2008

Proč zase další blog?

Zdravim všechny náhodně příchozí návštěvníky tohoto webu, kladoucí stejnou otázku jako je název tohoto příspěvku.

Na internetu je hodně blogů, dokonce pár z nich přebírá tiskovou zprávu a vytváří z nich redundatních (nadbytečné) informace ve snaze napsat něco atraktivního. Snad mi tento stav bude co nejdéle cizí.


Jméno: Co de asi (můj nick je codeas, bohužel tento byl na Google Accountu byl zabrán, přidal jsem nakonec "i" - počáteční písmeno jména)

Oblast: vše co mě zajímá (v překladu znamená nebudu se orientovat na oblast "grafika", "web" či "film", zároven by to neměl být další blogísek)

Pravidelnost: 3x týdně (??)

Délka příspěvku: aby vám čtení zabralo co nejméně času


Nejdříve jsem chtěl vytvořit vlastní systém pro blog, jenže by to zabralo mnoho času, který by přišel nazmar, protože bych to nedokončil. Navíc mám rozděláno několik projektů, o kterých chci informovat právě touto cestou. Postupně tento blog už více editovat nebudu, spíše rozloším mé myšlenkové pochody do více příspěvků.


Vyloučení zodpovědnosti
Příspěvky budu psát ve snaze sdělit novinku, zajímavost nebo se prostě vypsat, bude tedy prioritou obsahová část né stylistická (a gramtická), prosím tolerujte moje chyby či pokaženou syntax, budu se snažit se jich vyvarovat, ne vždy to bude v mých silách. Berte to tak, že moje literární schopnosti se tímto blogem budou posilovat (záměrně nepíšu zlepšovat), stejně tak sportovec posiluje svalstvo. Jednou na tento první (už 3x dopsaný příspěvek) budu se slzou v oku vzpomínat.

Takže česká blogsféro, jsem tu...




Zajímá tě více?

Žádné komentáře:

Okomentovat