Asi před rokem jsem náhodou viděl tohle video - při jeho sledování mi přišlo strašně líto té práce, nadšení a touze něco vytvořit. To že to bohužel osloví jen pár lidí, případně to nenajde správnou platformu jak to na sebe vydělá. Vypadá to, že naštěstí se to povedlo..
Zajímavosti o vzniku:
- 3 roky práce
- tým 7 lidí
- kreslené tužkou na papír (a skenované)
Pokud nechcete koukat na celé video, koukněte až od čas 6:50 - kde autor zmiňuje o finanční stránce hry.
Zajímá tě více?
@codeas
Tweet
Tuhle hru hodně cením. Kupoval jsem ji na konci minulého roku jako součást humblebundle.com a to nejen pro to, že na ní pracoval náš profesor grafiky ve škole :).
OdpovědětVymazatTeď je na tom moc hezky vidět, jak dobře fungují AppStory (a to, přiznejme si, hlavně ty jablečné). Docela dobře si Machinarium umím představit na iPadu, kde by mohlo sklidit stejně tak velký úspěch a dostat se mezi top tituly celé platformy. Hodně jim fandím a držím palce...
Super práce, být první je pěkný, ale otázka je, zda uz na tom vydělali:)
OdpovědětVymazatJe někde informace, kolik se toho stáhlo? Vsude ctu jen, ze jsou prvni a ani na appstore nevidim kolikrat bylo stazeno (ale mozna jsem jen slepy:-))
Nějaké zprávy o verzi pro Android?
OdpovědětVymazatJirko, žádné statistiky jsem zatím nenašel - uvidime jak to bude :)
OdpovědětVymazatTondo, v tuhle verzi je aplikace v Mac Store, čistě pro PC - počítám že autoři určitě budou plánovat jako to zmigrovat na iPad (či pak iPhone)
Android netušim jak je lukrativním (zatim), ale tam bych předpokládal optimalizaci pro tablety
(btw hra je tedka v flashi)