30. března 2008

HISTORY REVUE - Nový časopis o historii

Vydavatelství RF Hobby opět připravuje nový časopis. Není to tak dávno, kdy se na pultech trafik se objevil časopis o záhadách, tajmeství a paranormálních jevech - Enigma. Samotná reklama mě natolik zaujala a první číslo jsem si koupil. Bohužel při pročtení mě zaujalo 8% celého časopisu. Další čísla jsem již nekupoval.

Ostatní pro mě zajímavé časopisy z produkce RF Hobby - Epochu a 21.století jsem také kupoval pouze první čísla.

History Revue

Podtitul s názvem "S námi vstoupíte do dějin" slibuje na 100 stranách poutavý styl velkých historických událostí a osobní seznámení s lidmi, kteří roztáčeli soukolí dějin.
První číslo zase za symobolických 29,- Kč, s jistotou lze předpokládat posun ceny na 49-,Kč za další čísla.
Nechme se překvapit 23.4.


Zajímá tě více?