Pokud sledujeme náš oblíbený film (který se financuje právě hlavně z reklam), tak při zaznění znělky mnoho lidí jde do ledničky, na záchod či si zakouřit. Určitě u všech dochazí v mozku k přepnutí do režimu pochybností, jelikož právě běží "neseriozní" druh videí.
S přichodem internetu se vytvořily nové komunikační kanály, po banerech (animované obrázky definovaných rozměrů), přes kontextovou reklamu (nejznámější je Adwords od Googlu, krátké textové reklamní sdělení) až k virálnímu marketingu (jde o krátká videa, zajimavého sdělení či vtipného charakteru, která spolehají na nenásilné propagaci produktu a jako hlavní přenos využívají právě uživatele, kteří si skvělé video přepošlou)
Dnes jsem narazil velmi zajímavý další typ reklamy.
Do pizzerie přijde poslíček z konkurenční pizzerie (Pizza Coloseum), a začne vyřvávat kdo si objednal pizzu na dané jméno.
U hostů mělo, takové vytrhnutí z běžné večeřové nudy, úspěch. Dokonce se setkal poslíček s malým potleskem.
Dle videa mi přišlo že personál reagoval až po určitě dobé, nejspíš byl manager provozu příliš tolerantní.
A výsledek? Na nic netušící hosty zautočila reklama takovým způsobem, jaký jsem dlouho neviděl. Cílova skupina 100% (hosté restaurace, kteří mají rádi pizzu), spojení se silným zážitkem (někdo křičí v restauraci, a hledá zmíněného pána) a povědomě netušící, že jde o reklamní sdělení
Autorem je MARK BBDO
Záznam z akce:
Sakra, kolikrát já jsem se stal obětí reklamy a ani to nevim, hrozné :-)
Zajímá tě více?
@codeas
Tweet
Web umožňující vyřídit široké spektrum finančních produktů kompletně online z pohodlí vašeho domova nebo z mobilu - https://www.pujcka-rychla-ihned.cz
OdpovědětVymazat